Darbuotojų veiklos valdymas

DARBUOTOJŲ VEIKLOS VALDYMAS


Trukmė:  1 diena (8 akademinės valandos) arba 2 dienos (po 4 akademines valandas)

Programos aktualumas:

  • Ką pasirinkti: darbuotojų vertinimą ar veiklos valdymą?
  • Kaip užtikrinti darbuotojų motyvaciją nuolat siekti organizacijos tikslų?

Dalyviai: personalo ir kitų padalinių vadovai bei specialistai, kuriems rūpi, kaip užtikrinti organizacijos veiklos valdymo efektyvumą.

Nauda dalyviams:

  • Darbuotojų veiklos valdymo svarbos organizacijai ir verslui suvokimas.
  • Susipažinimas su darbuotojų veiklos valdymo  procesu,  naudojamais įrankiais ir priemonėmis.
  • Gebėjimų ir įgūdžių tobulinimas.
  • Galimybė aptarti aktualius klausimus ir kartu rasti problemų sprendimo būdus.
  • Praktinių pavyzdžių ir pažangios patirties analizė.

Pagrindinės mokymo temos:

  • Darbuotojų vertinimas vs. veiklos valdymas.
  • Veiklos valdymo samprata ir nauda.
  • Veiklos valdymas ir verslo tikslai.
  • Veiklos valdymo procesas.
  • Veiklos valdymo ryšys su kitais personalo valdymo procesais.
  • Veiklos valdymo įtaka organizacijos kultūrai.

Pagrindiniai mokymų metodai:

  • Teorinis dėstymas įtraukiant dalyvius.
  • Diskusijos, individualios ir grupinės pratybos.
  • Dalyvių asmeninės patirties panaudojimas.
  • Situacijų modeliavimas ir naujų sprendimų paieška.
  • Praktinių pavyzdžių, pažangios patirties analizė.